“Frustrasjonen til en ‘flink pike’ “

Hei!

Dere vet jo nå at jeg skriver for lokalavisa her, Østlands-Posten, en mulighet jeg er sjeleglad for å ha. Blant alle artiklene og reportasjene jeg skriver, hender det også en gang i blant at jeg kommer opp med et leserbrev eller en ‘byblogg’, som er en liten, til tider personlig, spalte vi har. Jeg har skrevet om ting som engasjerer meg, og jeg har skrevet med en “ungdoms stemme”, noe jeg tenker er viktig for media. Nå nylig skrev jeg en slik byblogg med fokus på “flink pike”-syndromet. Jeg legger ikke skjul på at jeg har det, og mine tanker samt opplevelser kommer frem i denne teksten. Jeg har fått en del skryt for den, og det tar jeg til meg, det er fint at folk setter pris på slike temaer. Tenkte å legge ved linken, slik at dere kan få lese den – og en screenshot av starten. Håper dere tar dere to minutter 🙂

http://www.op.no/bybloggen/skole/thor-heyerdahl-vgs/bybloggen-frustrasjonen-til-ei-flink-pike/s/5-36-270926 

(Q) Hva synes dere om innlegget?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg