over halvveis i oktober

Heihei!

Da jeg våknet i dag så jeg at ei av venninnene hadde skrevet i gruppechaten at hun drømte at det var julaften. Først tenkte jeg at ‘herlighet, det er jo en evighet til..’, men så kom jeg på at det er bare litt i overkant av to måneder igjen til vi ferier jul! Det er nesten like lenge (kort) som den tiden jeg har gått i andre klasse. Tid flyr, altså.. Høsten er virkelig her, og kulda er bitter. Jeg tenner lys, helst duftlys, hver eneste dag, og pakker meg mer enn gjerne inn i pledd. I dag regner det litt også. Så er vi akkurat over halvveis i andre høstmåned. Normalt pleier jeg å starte med julesangene på denne tiden. Kanskje jeg starter i dag? Kanskje neste uke. Jeg henger ikke med tiden. Vel, rare tanker på en søndags formiddag. Ha en fin dag videre!

(Q) Føler dere også at tiden flyr så fort?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg