feiring og andre planer

Hei!

I dag sov jeg jammen meg helt til klokka elleve, og det skal jeg love dere var deilig. Jeg jobbet på torsdagskvelden, og det tok litt lenger tid enn forventet. Noe som resulterte i at jeg dro fra kontoret kokka tolv, og var ikke i seng før halv to. Det ble ikke så mange timers søvn den natta, for jeg måtte så klart tidlig opp på skolen. Da var det rene fryden å kunne sove leenge i dag! Jeg var i bursdag til Helga i går, og det ble en veldig hyggelig kveld. Vi spiste og skravlet og hadde en lek der også. Sånn bursdager pleier å være. For ikke så lenge siden fikk jeg en melding fra Helene, og hun lurte på om jeg hadde lyst til å være med på en bytur. Det takket jeg selvfølgelig ja til, og vi skal møtes om ca. halvannen time. Etter det skal jeg få tatt noen bilder til to ulike skoleoppgaver jeg har neste uke. Så jeg har litt å finne på i dag, det er bare koselig! 🙂

(Q) Har dere vært i bursdagsselskap den siste tiden?
(Q) Hva skal dere i dag
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg