vel blåst

Heisann!

I dag hadde vi samfunnsfag i to økter, og sluttet halv tolv. Vi jobber med kultur, mangfold og Norge for øyeblikket, og vi skal snart gå i gang med en større oppgave hvor vi skal ta for oss ‘et møte med en annen kultur’. Det blir nok veldig spennende. Min plan er å lage et slags portrettintervju med en person fra en helt annen kultur enn min, og det blir nok utrolig lærerikt! Så hadde jeg også min første kjøretime i dag, vel blåst. Jeg var på nippet til å frike ut av nervøsitet før jeg skulle møte kjørelæreren. Heldigvis gikk det veldig bra! Han var koselig, og jeg gjorde ingen feil. Noe jeg egentlig er fornøyd med til å være første kjøretime. Det er så klart et par ting jeg skal øve mer på, som skal hjelpe meg i utviklingsfasen min. Nei, dette gikk mye bedre enn ventet! Så er det jo helg også, og jeg kan legge første uke etter ferien bak meg. For øyeblikket sitter jeg og nyter en deilig selvlaget pumpkin spice latte, litt sånn eter egen oppskrift, haha. Det er så deilig når været er så grusomt kaldt som det er.. Senere i kveld skal jeg i bursdag til Helga, og det kommer helt sikkert til å bli utrolig hyggelig. Jeg gleder meg i alle fall masse 🙂 Vi snakkes..

(Q) Har dere hatt en slitsom uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg