innimellom slagene

Heihei!

I dag har vi jobbet med foto i mediefagene på skolen. Vi skulle egentlig drive med noen praktiske oppgaver, men med en ivrig lærer, endte det hele opp i nærmere fem timer med foto-teori. Det er jo nyttig, det også.. Vi fikk en oppgave om å ta fem ulike bilder hvor vi skal eksperimentere med ulike innstillinger, og jeg har nesten tenkt ferdig hvordan jeg vil ha mine bilder. I morgen skal jeg på utplassering igjen, og jeg gleder meg masse til det! Enda litt usikker på hva jeg skal jobbe med, men det finner jeg nok fort ut av. Jeg skal rett til Tønsberg (som vanlig) etter det, men så fort det er ferdig der skal jeg rett til Larvik igjen for å jobbe. Jeg skal frilanse og dekke et stort arrangement i Bølgen kulturhus. Det blir utrolig spennende, og jeg må bare forberede meg godt, så skal nok det gå fint! Så i morgen blir nok ekstremt fullpakket, men det er mye å se frem til!

(Q) Hvordan ser deres uke ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg