darker blonde

Hei!

Som jeg såvidt fortalte for litt siden, har jeg farget håret mitt igjen. Det gikk så lang tid siden sist, men jeg likte fargen sånn den ble over våren og sommeren, så jeg brydde meg ikke med at håret var lysere av naturlige grunner. Nå som høsten kom, derimot, tenkte jeg at jeg kunne farge det noen toner mørkere, slik som jeg har gjort et par ganger tidligere. Jeg bruker L’oreal sin excellence i fargen Dark Blonde (om jeg husker riktig), og liker veldig godt resultatet den gir! Det har godt halvannen uke siden jeg faktisk farget det nå, men bedre å vise det sent enn aldri. Jeg er veldig fornøyd!

(Q) Hva synes dere om fargen?
(Q) Hvordan hårfarge har dere?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg