knapp tid igjen

Hei, dere!

Jeg kom på da jeg våknet denne morgenen at det kun en to usle dager igjen av høstferien. Det er jo ikke akkurat noe nytt at ukene flyr unna, men jeg føler liksom ikke jeg har gjort stort, eller ikke vært fullt så produktiv som jeg skulle ønske denne uka. Kanskje har det vært helt riktig av meg å ikke gjøre særlig mye, det kan hende det var det jeg trengte før skolen starter opp igjen. Men det føles ikke helt sånn jeg skulle ønske det gjorde. I dag kommer Mikael og pappa tilbake fra Polen-tur med tiende trinn. Det er rart at det er to år siden jeg var på akkurat samme reise – riktignok en av de desidert flotteste ukene jeg har opplevd. Jeg er spent på å høre om hvordan han har hatt det, og kanskje se litt bilder og sånt. Ellers er ikke planene for dagen de aller største.. Jeg tenkte å filme en video, som jeg dessverre er blitt alt for dårlig på i det siste… Men jeg skal få til det, og så trur jeg at jeg skal en liten tur til mamma. Vi snakkes nok!

(Q) Hva har dere gjort i høstferien – hvis dere har hatt denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg