gåturer og fine stunder

Heihei!

I går våknet jeg opp med følelsen av at jeg burde gå meg en tur, det begynte å bli litt for lenge siden sist, og det er jo så deilig! Så jeg bestemte meg faktisk for å kjøre en liten tur først, og den kjøreturen endte opp i Bøkeskogen. Når jeg tenker over det, har jeg aldri gått tur der før. Jeg har vært der en halv million ganger, men aldri benyttet meg av turløypene der. Det er så vakkert der nå som høsten setter sine preg, og lufta er så frisk. Jeg hadde med meg kameraet, og koste meg med omgivelsene. Det gjør virkelig underverker i blant om man bare tar seg en tur i nye (eller vante) omgivelser! Da jeg kom hjem, og kvelden etter hvert kom frem, fikk jeg en melding av Marie som lurte på om jeg ville være med ut for å ta noen bilder. Himmelen var så sitt vakreste, og jeg dro til brygga i Helgeroa for å møte henne. Vi fikk tatt noen helt fantastisk fine bilder, og jeg gleder meg masse til å dele de med dere! 

På tirsdag fikk jeg den utrolig hyggelige beskjeden om at jeg var, for syvende (trur jeg) gang, blitt kusine igjen! Den ene tanta mi fødte en herlig liten gutt for fire dager siden. Mamma og jeg dro på besøk til de i dag for å skravle litt og for å hilse på den nye fetteren min. Det var utrolig hyggelig, og jeg ble helt forelsket i den lille. Jeg skal være ærlig og si at jeg blir en smule babysyk, og får neste litt lyst på min egen når jeg ser sånne små eller snakker om det. Det får nok vente litt til men jeg lover dere, jeg smelter helt! 

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
(Q) Har dere fått noen nye familiemedlem nylig?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg