ferien hittil

Heisann!

De to siste dagene har jeg våknet en smule tidlig på grunn av at vi har en snekker hos oss som starter å jobbe klokken syv. Litt tidligere enn jeg kanskje venter meg i ferien, men altså, han må jo jobbe så… Men jeg har delvis snudd døgnrytmen, og tenker ikke på å stelle meg før klokken nærmer seg to om natten. Da er det ikke like kult å vekkes opp av hammerslag og boring i åttetiden. Men sånn er nå det. Jeg føler jeg ikke har oppdatert dere ordentlig på en stund, det har bare ikke falt meg inn å skrive ordentlig hva jeg har gjort de siste dagene. Jeg hadde jo Maren, Helene og Marie på jentekveld på lørdagen, det fortalte jeg forsåvidt. Vi koste oss gløgg, og fant på mye morro! Søndagen gjorde jeg veldig lite. Jeg ble for det meste liggende med Netflix og med utallige kopper med kaffe, te, pepsi max og til og med smoothie. Jeg drikker veldig mye – har jeg nå skjønt, haha.

I går derimot, fikk jeg kommet meg ut og gjort mye. Jeg var først i Tønsberg, hvor jeg også gjorde unna en aldri så bitteliten shoppingrunde. Det tok noen timer, og da jeg kom hjem rakk jeg såvidt å spise middag før jeg satt på mopeden på vei mot kinoen. Der skulle jeg møte Marie og Helene for å se på den nyeste Bridget Jones filmen! Den var så utrolig bra, og jeg har ikke ledd så godt av en film på lenge – skal også innrømme at jeg felte noen tårer! Jeg digger Bridget Jones, og denne filmen falt skikkelig i smak hos meg. Jeg vil bare dra og se den igjen! 

 tror ikke jeg har fortalt dette heller, men jeg har farget håret igjen! Skal heller lage et innlegg med bedre bilder.. Men ja, så vet dere det!

(Q) Hva har dere gjort i ferien hittil?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg