stjernehimmelen

Heihei!

I går kveld var det helt stjerneklart, noe jeg ikke har opplevd på veldig lenge. Jeg mener, helt stjerneklart, og siden jeg er i eksprimenteringsfasen med det nye kameraet mitt, måtte jeg nesten bare ut og prøve å fotografere det. Jeg fikk litt bedre taket på det etter en stund, men hvis dere noen gang har prøvd å fotografere stjerner selv, vet dere at det kan være ganske utfordrende. Jeg fikk til et par jeg ble ganske fornøyd med. Så tenkte jeg også at jeg skulle prøve å redigere et par av dem, slik at de blir sånne utrolig fine stjernehimmel-bilder. Det hadde vært kult! Uansett, her er noen av de 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere fotografert stjerner før?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg