october is here

Hei!

Det er nesten litt rart å tenke på at vi allerede er inne i andre høstmåned. Det er tre måneder igjen til 2017! Nei, nå må jeg ikke bli for opphengt i tid. Helene, Maren og Marie var her i går, og det var utrolig hyggelig. Vi møttes på butikken ved ettermiddagstider en gang, og handlet inn til middag (og snacks – så klart). Vi sang blant annet singstar – det er noe av det morsomste(!!), og vi så på film og koste oss. Det er så koselig når vi får samlet oss, alle fire, det er liksom ikke så ofte ale har tid samtidig lenger.. I dag har jeg ikke de største planene, for øyeblikket nyter jeg “orange is the new black” med smoothie og avokado. Jeg har egentlig litt lyst til å komme meg ut eller få gjort noe i dag, men vi får se de an litt. Det er deilig å bare kunne ta ting i sitt tempo! 

(Q) Hva gjør dere i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg