la ferien starte!

Heihei!

I dag hadde jeg skiveøkt i engelsk over to økter. Vi jobbet med en gammel eksamen, så man kan på en måte kalle det prøveeksamen. Temaet var “Education’s role in society”, ikke akkurat et veldig lett tema, men jeg kom da gjennom det. Jeg skrev om meg, min jobb og min framtid, og det har jeg heldigvis ganske god kontroll på, hehe. Så det ble nok ikke så alt for verst (får vi håpe). Jeg var ferdig halv elleve, og da kunne jeg dra hjem til høstferie!! Det kjennes så deilig, selv bare etter seks uker på skole. Vi har gjort utrolig mye på de ‘få’ ukene, og jeg er nesten litt imponert over alt vi har gjennomført – særlig skolemessig. Jeg lagde meg to hele glass med iskaffe, og nyter nå følelsen av å slippe skole for en uke. Jeg skal mest sannsynlig jobbe da, men det er jo kun positivt – for meg! Håper dere får en fin fredag videre 🙂

(Q) Er dere også gira for ferie nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg