mye slit overstått

Hei!

Denne uka er bare akkurat halvveis, men det har vært et slit. Det skal ærlig sies. Jeg startet mandagen med prøveeksamen i media, og jeg ble så klart trukket opp i lyd, et tema jeg ikke akkurat håpet på. Men det gikk helt greit, og jeg samlet inn masse råmateriale den dagen, for på tirsdag hadde vi 'eksamensdagen', hvor vi satt foran en PC hele dagen og redigerte produktet vårt. Det var ikke akkurat lett, men jeg fikk det overstått, og er helt greit fornøyd nå i etterkant. Jeg har i alle fall gjort det beste jeg kunne! Men i går kveld kunne jeg ikke helt slappe av – da heller.. Jeg måtte sette i gang å øve til en prøve i medie. Den skulle omhandle alt vi har vært i media så langt dette året. Også en ganske krevende vurdering. Jeg pugget i timesvis, og da jeg hadde prøven i dag, gikk det ganske bra! Jeg husket det aller meste, og svarte på alt. Da er det i grunn bare å krysse fingrene.. Da jeg leverte prøven kjente jeg mye av stresset lette fra skuldrene mine, og det trengte jeg. Jeg har en vurdering igjen – til fredag, men nå skal det først nytes en dag i utplassering! Vi får snakkes 🙂

(Q) Har dere mye skolejobb for tiden?

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg