Jeg tipser: parfyme for rommet

Heisann!

I dag har jeg lyst til å dele ett av triksene jeg bruker så og si konstant for å få en enda deiligere følelse til rommet mitt. Jeg liker jo at det er ryddig rundt meg, og jeg organiserer alt som organiseres kan, men det er en liten ting som setter prikken over i’en for min del. Rett og slett en rom-parfyme, eller en dyft jeg kan spraye rundt om i rommet for å få det til å lukte rent og ‘velstelt’. Parfymen jeg bruker er en fra “Clean”, og den heter “cotton t-shirt”. Den lukter nesten litt maskulint, men samtidig utrolig rent. Jeg elsker den til rommet mitt! Hver gang jeg sprayer den rundt om på soverommet, får jeg en umiddelbar deilig følelse. Det fines nok tusenvis av gode ‘rom-parfymer’ der ute, men denne har falt veldig i smak hos meg!

(Q) Bruker dere noen ‘rom-parfyme’?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg