snart to år

Hei!

I dag har jeg vært i bursdag til lillesøstera mi, Leah. Hun fyller på onsdag, og da blir hun hele to år, det er nesten rart å tenke på hvor fort tiden går. To år! Feiringen i dag besto av mormor, morfar, oldemor og foreldrene til stefaren min. I morgen skal det være enda en feiring, men da er det med tanter og onkler. Jeg fikk testet ut kameraet mitt da toåringen (u)frivillig stilte opp som modell, og kjære vene, de bildene ble så nydelige! Mulig dere får se de snart. Nå kom jeg akkurat hjem, og venter på at Helene og Marie skal komme en tur. Det er så altfor lenge siden sist vi fant på noe, og jeg gleder meg masse!!

(Q) Hva skal dere i kveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg