Canon EOS 7D

Heihei!

Som jeg nevnte i sta, hadde jeg investert i en litt spesiell ting. Jeg har egentlig alltid ønsket meg ett skikkelig proffkamera, og har vært veldig fornøyd med det jeg har hatt til nå – som er Canon EOS 700D. Jeg har hatt mye glede av det kameraet, og det har vært til flott hjelp i det jeg kan kalle “fotokarrieren” min. Men nå ønsket jeg å investere litt, og har lett mye etter annonser på finn og slikt. Så kom jeg over en helt fantastisk ‘pakke’ på starten av denne uka. Den inneholdt drømmekameraet mitt, Canon EOS 7D, tre objektiver og masse annet tilbehør og utstyr. Og det var heller ikke så altfor dyrt (med tanke på hva sånt egentlig koster). Så jeg slo på stortromma, og pakken var på postkontoret etter halvannen dag. I går kveld kjørte jeg bort og hentet det – og var mildt sagt i ekstase! Jeg har rukket å teste det ut litt bedre i dag, og jeg er så imponert. Jeg kommer enda ikke over det… Jeg kan ikke vente til å bli enda bedre kjent med kameraet, og bli enda bedre. Dette har jeg drømt om så lenge, endelig er 7D mitt!!

(Q) Hva synes dere om investeringen?
(Q) Hvilket kamera bruker dere?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg