weekend, you are good

Hei!

I dag hadde vi skoledag til klokken to, med engelsk og samfunnsfag. Været til morgenen i dag hadde virkelig satt sitt preg av høsten, og vi kan mildt si at det pøsregnet. Da var ikke det mest fristende å kjøre på moped til skolen (mopedister, u feel me), og jeg fikk sitte på med pappa inn til skolen. Det betydde også buss hjem, og jeg kan omtrent ikke huske sist jeg tok buss. Det var nesten litt uvant. Men nå er jeg hjemme, og det har jeg vært en liten stund. Det er så deilig med helg nå, jeg kjenner meg liksom noen hakk mer avslappet. Helgeplanene er ikke så veldig store eller mange, men lillesøsteren min skal blant annet feire bursdag, og det blir nok veldig koselig! Nå holder jeg på å eksperimentere med en ny skatt jeg har investert i. Dere skal få vite mer om hva det er snart, jeg er helt i himmelen!

(Q) Hva skal dere denne helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg