lader opp

Heihei!

I dag har vi hatt om journalistikk i medietimene, noe som var med på å løfte dagen opp litt. Noe som i og for seg trengtes, jeg har slitt med litt for dårlig motivasjon de siste dagene – eller ukene. Jeg vet at skole er kjedelig for mange, men jeg har egentlig aldri hatt noe veldig imot det. Det er bare en liten fase nå hvor alt kjennes vanskeligere, og det er mer krevende å gjennomføre det jeg skal. Denne uka fikk vi vite at mandag og tirsdag neste uke skal vi ha prøveeksamen i media. Vi kan komme opp i lyd, video eller tekst+bilde. Ikke bare det, men vi har også en teoretisk medie-prøve på onsdag, og en skriveøkt i engelsk den fredagen. Fire nokså store vurderinger på fem dager. Jeg blir gal av tanken, og jobber skikkelig for å unngå å bli så stressa at jeg ikke klarer noe. Jeg skal gå en beintøff uke i vente, så jeg prøver å finne noen strategier nå som gjør at jeg takler det litt bedre. I morgen skal jeg på utplassering, og det er jo en god ting. Vi får ta det derfra, for jeg kjennes jeg bygger på stresset inni meg.. Beklager for all sytingen, men måtte få det ut, hehe. Vi får snakkes!

(Q) Har dere også mye skolearbeid hengende over skuldrene?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Nei men har mye jobb fremover 🙂 hehe.. Masse lykke til 😛
      Ha en flott kveld å håper du titter innom meg i dag om du ikke alt har vært der da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg