ro på morran

Hei dere!

I dag er en skikkelig rolig søndag for min del. Jeg ble liggende i senga ekstra lenge – kun for å kjenne på følelsen av å ikke haste med noe. Samtidig som jeg sjekket det som kunne sjekkes på sosiale medier, og så gjennom noen YouTube-videoer. Jeg ligger så mange dager bak, at jeg konstant ser på tre/fire-dager gamle videoer, noe som er smålig irriterende, haha.. Da jeg omsider kom meg opp, var det første jeg gjorde å skifte sengetøy. Det gir meg en så utrolig deilig følelse, det blir liksom så mye renere og jeg føler meg tusen ganger bedre! Så gikk jeg ned for å lage meg en kaffe latte – med en blanding av vanlig melk og kokosmelk. I dag er til og med været på min side. Sola er tilstede og det er nesten helt blå himmel! Jeg trur nesten det må nytes med en gåtur, benytter enhver anledning.. Håper dere får en fin dag!

(Q) Hvordan liker dere å starte morgenkvisten?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg