garantert høstfavoritt

Hei!

Jeg dro litt tidligere hjemmefra i dag, og da var planen å ta en kort tur innom sentrum. Der har de ‘tøysedag’, med masse salg, og jeg så sjansen tre kvarter før jeg skulle på jobben. I byen har vi en utrolig skjønn butikk som heter Dryss, og de har så mye fint, blant annet en helt perfekt cardigan som var satt ned med hele 800(!!!) kroner. Jeg var med andre ord helt frelst. Den ble gladelig med meg hjem, får å si det sånn! Jeg kan se for meg denne bli en stoor favoritt nå på høsten. Jeg elsker cardigans, og denne gjorde meg rett og slett lykkelig, haha.. Garantert høstfavoritt.

(Q) Hva synes dere?
(Q) Hva er deres favoritt høstplagg?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg