stadig mer følelse av høst

Heihei!

Dagene går i ett når det er skole, altså.. Jeg tar meg selv alt for ofte i å tenke at dagene bare flyr forbi, og at jeg ikke henger helt med. Jeg synes det er smålig sprøtt å tenke på at vi allerede er over halvveis ute i september, første høstmåned. Nei, det er ikke noe jeg kan gjøre stort med, jeg tenker liksom ikke over at timene og dagene går over så fort. Jeg føler jeg har ti tusen ting som skal gjøres hele tiden, og da rekker jeg ikke å tenke over hver dag – hvis dere skjønner.. Herlighet, mange rare tanker inni det lille hodet mitt i blant… 
Nå har de første bladene falt fra trærne, og de er til og med gule/oransje. Gresset på jordene her er også helt oransje, og vinden er noen hakk surere enn for noen uker tilbake. Så jeg kjenner jo på at høsten er her, eller at den kommer snikende innpå. En av delene. Høstfølelsen min kommer hvert fall litt sterkere for hver dag! I går måtte jeg krype under ett pledd med en kopp te, da satte høstfølelsen seg skikkelig i meg. Sånt er koselig.. Vel, i dag skal jeg jobbe, og det ser jeg virkelig fram til! Jeg er jo utplassert i ØP hver torsdag, men det er så lite med én dag i uka, haha. Så jeg ble ganske lykkelig da jeg ble spurt om å jobbe i dag også. Nå får jeg snart komme meg avgårde. Vi snakkes!

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Hvordan redigerer du bildene dine? De er så fine 😀 Håper du har en flott helg! Feel free til å ta en titt innom min nye blogg og like den på facebook 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg