septemberdager

Heisann!

Igjen har dette vært og er en skoleuke med mye som skjer. Jeg har jobbet en del med typografi, som det så fint heter, og jeg lagde en video reportasje på skolen i dag. For ikke så lenge siden kom jeg hjem fra familiebusdag til kusina mi. Ja, faktisk på en onsdag. Det var veldig koselig, vi dro dit rett etter skolen, og kom som sagt hjem for en halvtimes tid siden. Nå har jeg litt tid som jeg skal bruke til netflix og lesing på teori til billappen. Jeg er seriøst livredd, jeg kan jo egentlig ta teorien nå, men har hatt så mye annet å tenke på de siste månedene, at jeg har helt glemt det. Så jeg må snart få ut fingeren, sånn virkelig.. 
I morgen blir nok endelig en bra dag..! Jeg skal jo være i Østlands-Posten, og der skal jeg på et oppdrag på den tidligere ungdomsskolen min. Jeg gleder meg så masse, da får jeg jo også sett flere av de gamle lærerne mine, og det er alltid like stas! 

(Q) Har dere også travle skoleuker?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg