red velvet love

Hei dere!

Altså, ser ikke disse fantastiske ut?!
Før pleide jeg å bake hele tiden, og jeg gjorde det som regel uten å ofre det en tanke. Men de siste årene har jeg liksom bakt tre/fire ganger i halvåret, og det er nesten litt for ille.. Jeg er jo egentlig veldig glad i det! Så i går utfordret jeg meg selv, og fant frem “Hummingbird Bakery” sin kakebok. Jeg kune ikke motstå fristelsen til å lage mine absolutt favoritt-cupcakes; red velvet. De tar altså kaker til en helt annen verden! Jeg har bakt de et par ganger tidligere, men det skal sies at jeg var småskeptisk til egen innsats her.. Men jeg tror nesten jeg undervurderte meg selv, haha. De ble såå gode – og ikke minst fine! 

(Q) Hva synes dere om cupcakes’ene?
(Q) Har dere smakt red velvet før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg