for en gang i blant

..går ikke alt helt etter planen. Ikke alt går på skinner. Det må man lære seg at er greit.

Hei!

Jeg skulle ønske jeg var mer aktiv her i går enn jeg var. Men det gikk ikke helt. Ting endret seg, og dessverre ble det ikke helt sånn jeg så for meg. Dagen ble litt tyngre enn ventet, og jeg måtte sette andre ting foran. Det går bra, men jeg er ikke helt der jeg ønsker jeg skulle være. Jeg har ikke fått hvilt ut i natt, og jeg har ikke masse energi å dele med dere. Så jeg må bare beklage… I dag skal jeg virkelig gjøre det beste jeg kan for at tankene og holdningene skal snu. For det trengs i blant det også. Det skal ikke være tabu å måtte ta litt ekstra tid til seg selv og egen helse. Tvert imot – spør du meg. Så jeg skal gjøre det aller beste jeg kan ut av i dag, men det kan kreve litt ekstra. Så vet dere. Takk for at jeg får uttrykke meg litt sånn jeg ønsker, sånn jeg trenger. Vi snakkes! klem.

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg