så var det min tur

Hei!

Nå har sånn ca. alle rundt meg hatt sin omgang med forkjølelse eller influensa. Jeg var jo så klart smart nok til å si at “jeg driter i om du er syk, klem meg”, eller noe i den duren til alle vennene mine, og det kan ha fått sine konsekvenser. Jeg har også sagt at, overraskende nok, har jeg klart å ikke bli syk når de andre rundt meg har vært det. Det skulle jeg kanskje ha vært forsiktig med å si. For nå, en og to uker senere, sitter jeg midt oppi det selv. Jeg la meg med sår hals i går, og ba til øvrige makter om at det skulle bedre seg. Tvert imot. Takk for den. Jeg har hivd i meg paracet, c-vitamin og halspastiller, men det ser ikke lyst ut… Det er nok min tur til å innse at kommende skoleuke blir et rent slit. Både med arbeid og med sykdom. Men det ser også ut til at jeg må stå i det, for jeg takler fravær dårlig. Særs med den nye fraværsgrensa. Nå får jeg gjøre det hodet mitt makter av skolearbeid, og så må jeg nesten ta litt hensyn til meg selv. Eller prøve. Jaja, vi snakkes, jeg er sliten. :):

(Q) Har noen av dere også blitt syke denne perioden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg