spontan-lørdag

Heisann!

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å øvelseskjøre med mamma eller stefaren min, men det endret seg, for begge var litt opptatte med annet. I stedet sto jeg opp og lagde meg en latte macchiato (som jeg garantert stavet feil) med kokosmelk, og dere; det var reine himmelen! Så innså jeg at jeg ikke hadde noe spesielt å finne på, så jeg startet å se på noen serier på Netflix til jeg helt spontant kom på at jeg kunne kjøre meg en tur. Ikke lenge etter satt jeg på mopeden uten noen anelse om hvor jeg skulle. Det endte opp på Nordbyen, haha.. Da fikk jeg brukt litt penger også. Der møtte jeg på herlige Tonje, og vi ble enige om å gå sammen for å kikke litt til, det hele endte med en is-date på Mc Donalds. Det var utrolig koselig å se henne igjen, og vi fikk skravlet ut om skolestart og alt annet! Nå er jeg hjemme igjen (og det har jeg forsåvidt vært en stund), og siden været endelig er på min side, ser det ut til at det blir grilling etterpå! Kos dere i kveld 🙂

(Q) Hva har dere gjort i dag?
(Q) Hvordan er været hos dere?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg