tidlig helg

Heihei!

I går var virkelig en slitsom dag. Eller ikke misforstå meg, den var koselig på så mange måter, men det skjedde så mye at jeg var faktisk ikke hjemme fra jeg vi dro på skolen til klokka var halv tolv på kvelden. Dagen startet på skolen og der jobbet vi litt, før jeg fikk dra på utplasseringen min i ØP. Da var klokken halv 12, og jeg rakk jo kunen halv dag der, men det var mye bedre enn ingenting. Det kjennes så fint å ha det på plass, og vite at nå skal jeg være der hver torsdag fremover! Det var så trivelig å se alle sammen igjen, og de virket litt engasjerte de også. Halv fire var jeg ferdig, og da kjørte jeg og pappa til Tønsberg på gruppesamtale. Den varte i to timer, og allerede klokken syv var jeg på plass på et nytt sted. Fortsatt i Tønsberg, men da var jeg sammen med min gode venninne Ragnhild, og vi var blant annet hos et vennepar av hun og mannen. Det var så utrolig koselig, og vi dro ikke derfra før i elleve-tiden. Det sier vel litt om hyggen! I dag hadde vi heldigvis kort skoledag. Vi sluttet halv tolv, og hadde kun engelsk og samfunnsfag. En ganske grei fredag, om jeg skal si det selv.. Nå sitter jeg og skal til å redigere en video til YouTube, og skal prøve å få gjort unna litt andre småsaker. Vi snakkes nok snart! 

(Q) Har dere noen planer for helgen?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Deilig å få ting unnagjort samtidig som det kan bli slitsomt.
      I helgen skal jeg litt forskjellig, blant annet en tur til stavanger og i kveld er det vaffelkveld her på skolen:)
      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg