onsdagsdriv

Hei!

I dag er den eneste dagen hittil denne uka hvor jeg faktisk har hatt ledig rom i timeplanen. Jeg hadde fullstendig fullpakket mandag og tirsdag med både Tønsberg og en god porsjon skolearbeid og en familiemiddag. Jeg satt meg ned helt i starten av denne uka og lagde en skikkelig liste over lekser og ting som skal gjøres denne uka, samt hvordan dagene ser ut. Det er noe delvis beroligende over å ha ting på plass og i orden. Nå gjorde jeg ferdig det som skulle gjøres av lekser i fellesfagene for denne uka i går, og slipper å tenke noe mer på det frem til fredag. I går var jeg også og hentet nøkkelkortet mitt til Østlands-Posten, noe som virkelig var etterlengtet.. Det kjennes himla deilig, nå kan jeg frilanse uten å tenke på å låne andre kollegers nøkkelkort. Dessuten er det også mitt bevis på at jeg er frilanser, og det er jeg jo passe stolt over! Så det var en skikkelig opptur, haha. I morgen skal jeg endelig ha praksis der igjen. Det har tatt litt tid med oppstarten og sånt, men i morgen (etter lunsj) skal jeg endelig tilbake! 

 ja, så hadde vi skolefotografering på mandag da. Dere ser jo engasjementet mitt (og Malins) her…

new love – fra TGR

(Q) Hva har dere gjort så langt denne uken?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg