den beste avkoblingen

Hei!

Personlig har jeg et skikkelig hat/elsk-forhold når det gjelder søndager. Jeg liker godt å ha dagen fri, og det er jo tross alt en helgedag, men samtidig kan den være så stressende og tøff. Det er liksom ny skoleuke dagen etter, og du kan ikke legge deg sent (eller, det ville ikke vært veldig gunstig). Det kan være superdeilig med søndager, og det kan være reine slitet. Jeg har heldigvis ikke noe skolearbeid som må gjøres i helgen, så det slapp jeg heldigvis å tenke på, men jeg vet det kommer til å bli litt i morgen. Uansett hva, klarer jeg aldri å bestemme meg for om jeg liker søndager eler ikke. Jeg trur jeg kan konkludere med at det kommer svært an på situasjonen. I dag er den ikke så aller verst – heldigvis! Det har regnet en hel del i dag, og det har ikke fristet å komme seg ut akkurat.. Så isteden har jeg sett på en haug med YouTube-videoer, sett på tre ulike serier på Netflix og spilt en god del gitar. Sistnevnte er min aller, aller deiligste måte å koble ut på. Det finnes ingenting bedre enn god musikk og det å kunne klimpre på gitaren for seg selv. Det slår meg, hver gang jeg spiller, hvor mye det faktisk betyr for meg! Nå har jeg satt meg til rette med et stort glass Pepsi Max, og en god blanding av cashew, valnøtter og tørket frukt. Det har vært skikkelig obsession i det siste, haha! 

 


 

(Q) Hva liker dere å gjøre på regnværsdager?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg