clean feel

Heisann!

Da jeg våknet første gang i dag tidlig, var klokken så meget som halv syv. Jeg tenkte at nå ringer snart skole-alarmen min, og det tok meg ti sekunder å skjønne at det var lørdag og at jeg kunne sove videre. Jeg ble liggende å se gjennom et par blogger, før jeg sovnet. Da jeg våknet igjen var klokken halv tolv, og jeg fikk neste sjokk, haha. Jeg pleier sjeldent å sove så lenge i helger, men fy søren, så deilig det var i dag! Jeg sto opp og skiftet sengetøy og mikset sammen mango, ananas, jordbær, kokosmelk og eplejuice til en fantastisk god smoothie. Skikkelig ren og god start på denne lørdagsmorgenen. Nå skal jeg stelle meg etter hvert. Jeg tenke at jeg skulle dra til mamma og de en tur etterpå, så det er jo greit å få ordnet meg først, hehe! 

(Q) Hvordan starter dere lørdagsmorgenen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg