innen helgen starter

Heihei!

Selv etter to uker på skolen, kjenner jeg at jeg har savnet helge-følelsen. Det å vente en hel uke på at det skal bli helg igjen, og så la den passere forbi i noe  man tenker at er rekordfart etterpå. Denne uken har dere kanskje skjønt at ble hektisk for min del. Jeg har vært i Tønsberg tre ganger på fem dager, og ved siden av det, jobbet jeg en kveld og har hatt en middels stor innleveringsoppgave i grafisk + litt lekser. Så nå kan jeg kjenne på følelsen av å senke skuldrene noen ørsmå hakk ned, og ta det med ro – med god samvittighet. Jeg trur faktisk denne helgen står helt fritt, null planer. Det skal brukes godt, for å si det sånn! Nå skal jeg lage meg noe digg å drikke (valget står mellom iskaffe og smoothie, haha), så får vi snakkes senere!

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg