får gjort mer enn masse

Heisann!

Det er litt merkelig når jeg begynner å blogge på skolen, liksom. Enda er det i underkant av en halvtime til skolen starter, og jeg har litt dødtid å slå ihjel. Jeg har faktisk ikke rukket å blogge noe før nå.. På tirsdag var familien hos farmor og farfar for å spise middag, og da vi kom hjem satte jeg i gang å bake (sjeldent syn, og det ble misslykka..). Ikke lenge etter fikk jeg en melding fra skjønne Tonje. Hun lurte på om jeg kunne komme og ta bilder av henne. Hun hadde en ‘kamerastativ-krise’, og jeg stilte opp – som den gode vennen jeg er..! Vi dro ut på et fjell i Stavern like ved Minnehallen. Det var akkurat i solnedgangen, så vi fikk til noen ganske flotte bilder – om jeg skal få si det selv. Vi hadde det utrolig hyggelig sammen! 
I går hadde vi skoledag til halv fire, og da jeg kom hjem rakk jeg såvidt å spise middag og gjøre en media-lekse, før jeg måtte avgårde på jobb. Jeg skulle for første gang dekke sport. Så det var definitivt litt nerver fra min side også, haha. Det var en fotballkamp mellom to lokallag, og den varte til klokka ni. Da kjørte jeg rett inn på kontoret og skrev saken. Etter en god del jobbing, kunne jeg si meg ferdig litt for klokka tolv(!!). Så jeg hadde en ganske innholdsrik dag i går, tør jeg påstå!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere gjort noe kult denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg