gjøre ting i riktig rekkefølge

Heihei!

Da var andre skoleuke i gang. Det gjør meg ikke akkurat stort, jeg trives som regel når jeg har litt å drive med. Denne uka blir nok veldig travel og fullpakket, aå jeg trur ikke jeg skal belage meg på å prioritere bloggen, det får heller komme etter. Vi har en innleveringsoppgave til torsdag som jeg helst vil gi fra meg av topp kvalitet. Så har jeg vært i Tønsberg i dag, og skal dit igjen både onsdag og torsdag. Det vil nok ta en del tid, men sånn er det vel. Uken som var vlogget jeg, og den skal jeg hvert øyeblikk starte å redigere, og på toppen av det, skal jeg gjøre litt skolearbeid for uken. Det vil nok komme litt til, så jeg må virkelig være flink til å fokusere på å ta én ting om gangen, og gjøre dem i riktig rekkefølge. Hehe, vi snakkes!

(Q) Hvordan ser deres uke ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg