over middels sosial helg

Hei!

Jeg må nesten si at jeg har overgått meg selv denne helgen. Eller kanskje ikke. Jeg synes jeg har gjort mye denne helga, men det er sikkert normalt for de fleste andre mennesker, haha. Jeg var jo i Tønsberg omtrent hele fredagen, og i går var jeg både hos mamma, og deretter i bursdag til Malin. Vi hadde det så utrolig koselig! Jeg dro dit en del tidligere enn det startet. I all hovedsak for å bake kake for henne (bestfriend-poeng til meg), og stelle i stand til gjestene kom. Vi var vel åtte stykker, og vi hadde det så gøy! I dag har jeg også en del planer. Nora og jeg snakket om å treffes og ta en tur på kafé. Vi har ikke sett hverandre på flere måneder, det er galskap.. Vi har ikke avtalt tidspunkt enda, så jeg får se hva det blir til med det. Men senere i ettermiddag, klokken fire, drar jeg og mamma avgårde på konsert til noen gode venner – som jeg har nevnt tidligere. Det gleder meg masse til, det er alltid så hyggelig å treffe dem! Så når dagen er omme, vil jeg si at jeg har vært relativt produktiv eller sosial denne helga. Haha, jeg høres jo helt sprø ut, men jeg er ikke akkurat den mest sosiale typen av meg.. Vi snakkes!

(Q) Har dere gjort mye koselig denne helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg