dobbelt opp

Heisann!

Gårsdagen endte opp med at jeg ble liggende på en sofa nede i stua og se Netflix en stund. Jeg la meg utrolig nok mellom halv tolv og tolv. Da var jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orket å være oppe lenger, haha.. Det resulterte i at jeg sto opp litt tidligere enn ventet, klokka ni. Men da var jeg i alle fall over middels uthvilt. I dag har stefaren min bursdag, så jeg tenkte at jeg skulle kjøre en tur til mamma for å gratulere og være der litt. Senere i kveld skal jeg i bursdag til fine Malin, noe jeg ser veldig frem til! I dag blir det dobbelt opp med bursdager, det er bare koselig. Nå får jeg stelle meg ferdig, og komme meg bort til mamma og de etter hvert!


morgenstart..
 

(Q) Hva er deres planer i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg