lang fredag

Heihei!

Første skoleuke overstått, og det har i grunn gått ganske bra. Blir spennende å se hva som skjer de kommende ukene, og hvordan vi skal jobbe med media dette året. Jeg er i alle fall spent! I dag hadde vi en utrolig deilig dag, vi startet med engelsk. Der hadde vi bare en rolig ‘oppstart’, og gikk gjennom læremål og lekte litt. Etter det sto det samfunnsfag på planen, og det faget er nytt av i år. Jeg er egentlig veldig glad i samfunnsfag, så jeg ser frem til det videre i år.. Så var vi ferdig for dagen. Altså, vi sluttet halv tolv, og neste uke slutter vi to. Sånn rullerer vi annenhver uke, ganske deilig! Så måtte jeg vente litt på skolen før jeg skulle ta toget som gikk ti på halv ett til Tønsberg. Dit skal jeg en til to ganger i uka fremover, det er en behandlingsprosess jeg går gjennom. Ikke store greier, men det tar jo opp litt tid. Jeg var ikke hjemme før klokken nærmet seg halv seks i dag, så jeg har hatt en litt lang dag – kan man vel si. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg ikke orket stort annet enn å innta senga for å se på YouTube og den slags. Nå har jeg prøvd å samle litt krefter, og skal se hva jeg får gjort i kveld. Vi snakkes!

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg