godt i gang

Hei!

Nå har vi alt gått tre dager på skolen, og jeg må si det har gått fort.. Eller, første dagen var forsåvidt kun en time, men gårsdagen og i dag har gått unna. Vi hadde et prosjekt sammen med første klasse i går. Da skulle vi bygge bruer av aviser, og den måtte innfri en del krav og sånt. Ganske morsomt, kanskje ikke helt medie-rettet, men gøy! Deretter hadde vi gym, og da hadde vi en deilig, rask gåtur til en ‘fjelltopp’ i nærheten. I dag jobbet vi med foto på mobil, og gikk rundt på skolen og skulle ta bilder med baktanke om form, farge, mønster, lys osv.. VI gjorde et par andre ting også, men jeg vil påstå at vi har gjort veldig mye på disse to dagene! Jeg var en kort tur i byen etter skolen og fikk kjøpt meg harddisk til skolebruk – endelig(!!). Det er virkelig nødvendig, og nå kan jeg holde orden på alt jeg har gjort, så det var deilig å få unnagjort. Nå har jeg gjort klart det meste til i morgen, så det er ikke mer som står på planen av gjøremål. Kjennes deilig!

(Q) Hvordan har deres skolestart vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg