første skoledag

Heisann!

Da var første skoledag unnagjort. Vi startet heldigvis klokken elleve, slik at første klasse kunne slippe oss eldre, hehe. Nei, men altså, det gikk helt greit. jeg hadde ikke akkurat så mange forventninger, så det var verken mer eller mindre ok. Vi fikk gå litt over tolv, da hadde vi fått mye informasjon og slikt. Vi starter rett på med skole i morgen, og det er vel i grunn greit, vi skal oppsummere litt hva vi gjorde av prosjekter og slikt i første klasse. Klokken tre dro vi ut med pappa-familien og spiste middag. Det har blitt en tradisjon på første skoledag, og det er jo alltids hyggelig! Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem, så nå driver jeg å samler sammen litt skolesaker og får litt orden på fjorårets prosjekter. Ellers skal jeg bare kose meg i kveld, – eller prøve 🙂

(Q) Har dere også hatt første skoledag i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg