i morgen allerede

Hei!

I dag våknet jeg opp med en skikkelig blandet følelse. En blanding mellom hat og elsk, slit og ro. Herlighet, skolen starter virkelig opp igjen i morgen, og jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Jeg har jo ikke hatt så mye fri i sommer, og jeg skulle helt klart ønske meg noen dager (uker) til som kunne tilbringes ved sengekanten eller ute på verandaen. Samtidig skal det bli litt godt å komme tilbake til skolen og de rutinene. Det er jo mange av menneskene jeg har savnet skikkelig, og det blir definitivt koselig å treffe mange av de igjen! Så blir det også spennende å starte i andre klasse, og møte nye lærere og nye mål. Jeg har alltid elsket skolen, eller det var kanskje ikke helt korrekt.. Jeg har aldri hatet skolen, og mesteparten av tiden har jeg likt meg godt blant skolebøker og læreplaner. Men det kjennes likevel tøft å skulle starte igjen i morgen, det skal jeg ærlig innrømme.. Det blir artig å se, jeg merker sommerfuglene i magen allerede nå.

(Q) Starter dere også på skolen i morgen?
(Q) Hvilken klasse skal dere i?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg