en latte ved sengekanten, takk

Heihei!

To dager igjen til skolestart, altså er det virkelig sant..?! I dag sov jeg overraskende lenge (med tanke på at jeg har stått opp så tidlig ellers i ferien). Da jeg våknet var tanken at siden jeg hadde fått meg en god natts søvn, ville jeg være uthvilt. Og siden jeg var uthvilt, kunne jeg fått gjort en haug med ting i dag. Til min skuffelse våknet jeg opp og følte meg skikkelig dårlig.. Ikke noe skikkelig ille, men jeg er redd jeg holder på å bli syk. Hodet mitt dunker veldig, og kroppen orker liksom ingenting. Jeg skulle egentlig i bursdag i kveld, men jeg får nesten se om jeg klarer det.. Åh, sånt er så utrolig kjipt. Nå har jeg rigget meg til under et pledd med en kaffe latte stående på nattbordet, og jeg skal slappe av med litt serier. Håper formen bedrer seg, vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan er deres lørdag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg