ikke lenger sommervikar

Heisann!

Nå er jeg ferdig med siste dag på jobb. Det er veldig rart å tenke på i grunn. I hele sommer har jeg jobbet, nesten hver dag har jeg vært på kontorpulten min. Det er ikke stort med fri jeg hatt, men fy søren, jeg har kost meg med jobben min.. Jeg skal jo fortsette der som utplassert det kommende skoleåret, men det er bare én dag i uka, og det blir så lite i forhold til det jeg har gjort nå. Heldigvis skal jeg også fortsette å frilanse der, så jeg beholder statusen min som frilansjournalist. Men det er ikke hver dag. Jeg lagde meg liksom en egen hverdag med å stå opp, fikse meg og dra på jobb. Det er bare en smule spesielt å ikke være der fast lenger. 
Jeg har fått så utrolig mange gode tilbakemeldinger, og jeg har vært utrolig heldig. I går sa redaktøren til meg at han var utrolig glad for at han valgte å ansette meg og at jeg kunne regne med å bli der en god stund fremover. Det er en ganske kul beskjed å få, skulle jeg mene.. Kollegene mine har også vært veldig støttende. De har hjulpet meg med utviklingen min, noe jeg er evig takknemlig for! Jeg er virkelig heldig.. Gleder meg allerede til jeg skal tilbake dit neste gang. Takk for i sommer, ØP <3

(Q) Har dere hatt sommerjobb i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg