snart slutt på jobbtermin

Hei!

Det er neste litt rart å skulle si det, men i dag var min nest siste dag som sommervikar for Østlands-Posten. Heldigvis er jeg ikke ‘ferdig’ der, jeg skal være utplassert der i andre klasse, og jeg skal fortsatt frilanse for dem. Det er bare tittelen som sommervikar jeg er ferdig med – imorgen. Jeg fikk gjort unna to saker i dag, og kan forsåvidt si meg godt fornøyd med innsatsen. Hjemme ser det ut som et takras, for her holder vi på å pusse opp badet, og nå er vi midt i prosessen hvor ale demonteres og slenges rundt – før det bæres ut. Det skal bli himla deilig å få nytt bad, for det gamle var mildt sagt slitt. Det eneste som er kjipt er at oppussingen er midt i skolestarten, og vi må klare oss med ett fellesbad de første ukene av skolestart. Er det kanskje luksusproblemer jeg snakker om nå? Eller er det greit å klage litt over sånne ting også..? Ikke vet jeg, jeg gjør det i alle fall. Snart skal jeg en tur til mamma for å hente noen saker før skolestart, og skravle litt der. Utenom det, har jeg ikke store planer for kvelden. Vi snakkes!

(Q) Hvordan har deres dag vært?
(Q) Har dere hatt sommerjobb i år?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Dagen min har vært fin og avslappende, akkurat det jeg trengte 🙂 Jeg hadde sommerjobb på et sykehjem i år, en veldig fin jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg