morgenkaffen

Hei!

I dag har jeg en fridag midt oppi all jobbingen, og den skal jeg bruke fornuftig. Jeg våknet så klart tidlig, fordi jeg ikke har en ødelagt døgnrytme som de fleste andre (eller det er feil, jeg sovner ikke før to, og våkner tidlig :// ). Så dro jeg på meg en stor, deilig genser, og koseklær, obligatorisk på en sånn dag. Det blåser faktisk så intenst ute at jeg måtte kle meg i varme høst-klær, og skru på varmeovnen – er ikke det en smule tidlig? Så gikk jeg ned på kjøkkenet for å lage meg en kopp kaffe, for det finnes ingen bedre måte å starte dagen på en med ‘morgenkaffen’. Vel oppe på rommet mitt igjen, satte jeg på en legendarisk CD-plate, Pink Floyd – Dark Side of the Moon, og nøt den sammen med kaffen min. Herlighet, så deilig det var å starte morgenen på den måten.. Jeg bør bli flinkere til å ta litt hensyn til meg selv, og høre etter hva jeg egentlig vil. Nå skal jeg sikkert snart i gang på kaffekopp nummer to – hvis jeg kjenner meg rett, og se på litt Netflix. Ha en fin tirsdags-morgen videre!

(Q) Hva er deres favorittmåte å starte dagen på?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg