øs pøs og koselig oppdrag

Hei!

I dag er virkelig ikke været med meg (eller noen), noe jeg godt merket etter at jeg kjørte moped i ti minutter og kom inn døra med en bukse som var så våt at den kunne vris opp. Jeg hadde et jobb-oppdrag på Foldvik familiepark i dag, og det er vel en av Vestfolds beste sommer-attraksjoner, i alle fall en av de koseligste! Der er høysesongen nå over, og jeg skulle lage en sak på det. Jeg har ikke vært der siden jeg var typ. åtte år gammel, så det var himla gøy å komme tilbake dit! Det var en skikkelig glad-sak, og selv om det startet å pøsregne midt under oppholdet mitt der, gjorde det ikke så mye for meg. Jeg dro deretter på jobben, og skrev ferdig en sak jeg var på i går samt jeg redigerte bildene fra i dag. Så jeg er godt fornøyd med innsatsen nå! Om en halvtime kommer Maren og Marie til meg – så kommer Helene litt senere, og vi skal ha jentekveld og sleepover, noe jeg ikke har hatt på alt for lenge.. Hvert fall ikke hvor jeg har vært vertskap, hvis vi skal kalle det noe såpass formelt. Jeg gleder meg i alle fall utrolig masse! Vi snakkes 🙂

 

(Q) Har dere vært i noen familiepark i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg