sløv start

Heihei!

I dag har jeg en litt alternativ jobb-dag, og jeg starter ikke før halv ett. Jeg skal ut på ett oppdrag da, og så skal jeg skrive det ferdig etter det. Dermed blir dagen litt kortere enn vanlig. Egentlig skulle jeg ha fri i dag, men så hadde jeg satt opp denne avtalen før jeg visste at jeg hadde fri. Så jeg fikk sove litt lenger i morges, men altså, jeg våknet ni, så jeg utnyttet det kanskje ikke så himla godt..? I kveld, klokka seks, skal vi feire 70-årslaget til ste-morfaren min, og det skal vi feire på gården hos oss, noe som i grunn er veldig deilig. Det blir nok veldig hyggelig, så sant været også holder seg bra da.. Jeg har akkurat laget meg en smoothie, og skal gjøre klart noe av det som trengs før jeg skal ut på saken min. Sløve morgener er deilig, hva?

(Q) Hva er deres planer for lørdagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg