ettermiddagen på kafé

Hei!

I dag har jeg vært ute på farten helt til nå. Det startet veldig normalt med jobb halv ni, og jeg dro på en sak om en lærer og lærebokforfatter som har skrevet en ny bok. Den jobbet jeg med, skrev ferdig og preppet som nettsak, så gjorde jeg også et par avtaler for helgen, – jeg skal jobbe smått da. Da jeg var ferdig, dro jeg en liten tur innom mamma, og skravlet så vidt, før jeg kjørte videre til Stavern for å treffe min fine Cecilie. Det er så utrolig lenge siden sist vi så hverandre, og nå har jeg savnet henne så mye, at vi ble enige om at vi var nødt til å sees igjen. Vi møttes på Det Gule Galleriet, den fineste kafeen i Stavern, og tok oss en kaffe der, mens vi snakket om masse rart. Så gikk vi en liten tur rundt i Stavern, før jeg turet hjemover. 

(Q) Har dere vært på kafé denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg