overtids

Hei!

I dag har i grunn vært en ganske hektisk dag. Jeg skulle jobbe vanlig, men fikk ikke avtale med hun ene jeg skulle intervjue før halv fire. Det var null problem, men det betydde at jeg plutselig fikk litt overtidsarbeid over meg. Jeg måtte nemlig ha saken ferdig i dag. Før det jobbet jeg med en artikkel om et par små som skulle starte i første klasse i år, herlighet, for noen skjønninger!! Jeg var ferdig med alt jeg skulle da klokka var rundt halv seks, og da kom jeg hjem til indisk tandori på bordet. Jeg har storkost meg på jobb i dag, og vi jentene som jobbet i dag har skravlet litt her og der. Det trur jeg er noe av det som gjør jobben så bra som den er. At vi har så lett og deilig stemning, og kan skravle om alt mellom himmel og jord mens vi jobber! I dag var det virkelig en sånn dag. Nå har jeg hoppet inn i en stoor hettegenser (fordi jeg er tidenes frysepinne), og skal kose meg med en kopp te og muligens et bad senere i kveld..? Høres bra ut. Vi får snakkes!

(Q) Har dere jobbet masse i sommer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg