Vrådal i mitt hjerte

Hei! 
Helgen som var tilbrakte jeg på hytta vi leier i Vrådal hver sommer med mamma sin side av familien. Det er alltid så deilig å reise dit, og man kan virkelig slappe av i omgivelsene der. Selve stedet er helt nydelig, og jeg trur bare kjærligheten min for plassen vokser seg større for hvert år som går. Det er så mange fine motiver der, både i virkeligheten og bak kameraskjermen. Denne plassen egner seg godt for fotograf-hjertet mitt! Vi har hytte rett nede ved vannet, men en dag var vi på toppen av ‘Vrådal Panorama’, som har den villeste utsikten..! Jeg har hatt to skjønne dager i Vrådal, og kan vel si at jeg gleder meg til neste år allerede. Jeg tok enormt med bilder, så her er et utvalg av dem.

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i Vrådal før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg