siste sommermåned

Heihei!

I dag er det første august – allerede(!!). Jeg kan faktisk ikke tro hvor fort dette året har gått, og hvor mye jeg egentlig har rukket på tiden frem til nå. Det er søren meg bare to uker til skolen starter, og tanken på det gjør mg smålig depressiv. Ikke at jeg akkurat har hatt så mye ‘slappe-av-all-the-day-ferie’, men jeg har likevel ikke stor lyst på skole helt enda.. I dag jobbet jeg som vanlig, og skrev om en filmskole som foregår i byen, ganske gøy i grunn. Så kom også flotte Sigrid tilbake etter ferien sin, og for de som skulle lure, er Sigrid den mest fantastiske kollegaen noensinne! Jeg har blitt så glad i henne, og en måned på jobb uten henne var nesten litt ‘tomt’. Men jeg klager jo ikke, jeg har mange andre supre kolleger! Nå har jeg laget meg en smoothie – på en sånn mini-blender, slik at du får en porsjon eller hva jeg skal si. Det er jo helt genialt, og jeg har den stående på rommet. Da kan jeg bare lage i vei her, hehe. Nå skal jeg kose meg hjemme før en ny jobbdag i morgen. Jeg tror forresten jeg skal spille inn en video til YouTube også, har ikke gjort det på år og dag, uff..

(Q) Hvordan ser deres uke ut?
(Q) Har dere testet ut denne ‘blenderen’?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg