terassekonsert

Hei!

Jeg har jo helt glemt det bort, men nå fikk jeg endelig satt meg til å blogge her i Vrådal. Det er helt fantastisk her, og jeg har så mange fine bilder å dele med dere senere!

Torsdag kveld var jeg på terassekonserten i Porsgrunn som jeg nevnte. Det var vanvittig koselig å se fine Ragnhild igjen, om noen av dere husker, var det hun jeg overnattet hos i starten av juni. Hun og familien er så flotte å være med, og intimkonserten var skikkelig bra! De sang både selv, og hadde med et band til. Været holdt seg også utrolig godt, og stemningen der var i alle fall upåklagelig!

(Q) Har dere gjort noe koselig denne uka?

(Q) Hva synes dere om bildene?

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg